reklama

Otecko záchranca

Občas sa naša domácnosť zmení na dračí brloh. Za nohu ma ťahajú malé uškriekané dráčatá, ktoré sa ma pokúšajú pripraviť aj o posledné sily a zbytky rozumu. Domácnosť je posiata pozostatkami ich dračieho útoku a ja vtedy cítim, že prichádza chvíľa, keď mám obrovskú chuť obe svoje vrieskajúce deti poviazať, zalepiť im ústa a zavrieť ich na povalu, alebo aspoň do vedľajšej izby, pretože potom si môžem pokojne ľahnúť do postele bez toho, aby si ma osedlali a jazdili mi na bruchu, alebo sa aspoň pokúšali testovať tvrdosť mojej hlavy. Vďaka takémuto počinu, by som sa určite stala hlavnou hviezdou večerných správ či aspoň kandidátkou v ankete Krkavčia matka roku, ale našťastie súčasťou našej rodiny je aj otecko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ak sa mi stane, že sa v priebehu dňa vo mne hromadí "oheň", ktorý straší občasnými iskričkami a túži vybuchnúť, návrat hlavy rodiny je viac než očakávaný.

Pri jeho vstupe do rodinného hniezda sa mu nevrhnem radostne do náručia, ale vtlačím mu do neho naše dve deti a bežím do záhrady vybiť svoj adrenalín na burine, lebo nie nadarmo je pre mňa motyka nielen najlepší herbicíd, ale aj uvoľňovač napätia :) .

Skvelé je, že v takýchto chvíľkach sa naša rodinka nemení na pravú slovenskú klasiku, teda mama pri deťoch a otec pri pivku a futbale, ale náš tatko sa nechá bez problémov osedlať našimi dvomi dievčatami a vozí ich na chrbte po celom dome, kým to jeho dve jazdkyne baví.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Menšej bez problémov nahliadne do "plienkových pokladov" a spolu sa napapkajú z jedného taniera pričom sa niekedy naje aj ocko, ak mu menšie a večne hladné dráča niečo nechá :) .

Keď sa u nás doma stáva skutočnou hlavou rodiny náš ocino a ostáva kraľovať spolu so svojimi princezničkami, náš dom sa naozaj mení sa ríšu drakov.

Z domu sa v pravidelných intervaloch ozýva hrozný krik veľkého draka, či vlka, ktorý sa snaží zožrať aspoň kúsok uška jednej zo svojich dcér. Tie mu vďačne ponúkajú aj svoje bosé nožičky, či pršteky a nechajú sa vykrmovať maslovými rožtekmi a v prípade potreby pokojne zaspať v objatí ochranných krídel svojho tatka draka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mamka si zatiaľ užíva dospeláckej spoločnosti, alebo si "povyráža z kopýtka" s vedomím, že domáce hniezdočko je aj s potomstvom v dobrých rukách.

Hoci sa mi po návrate domov niekedy stáva, že menšia dcérka má sestričkine pančušky, jedny zo svojich najlepších nohavíc, staršia poúča ocka čo jej môže dať papkať a dom sa zmení na miesto ovládnuté papučkovo-hračkovým tornádom, ale bezpečne uchráneným pred ohňovým výbuchom hysterickej dračice.

Aj týmto teda vyslovujem vďaku všetkým oteckom, ktorý chápu, že aj maminy potrebujú chvíľku "dovolenky" od svojich detí, aby po svojom návrate mohli dračí brloh vymeniť za pokojné kráľovstvo bez besniacich drakov. S kráľom, ktorý vie zastať rolu kráľa, kráľovnej aj pestúnky a pokojne nechať mamičku niekde sa "vybesnieť" .

Alžbeta "BeBa" Patayová

Alžbeta "BeBa" Patayová

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajne-neobyčajná, zaujímavo-fádna, romanticko-skeptická, snívajúca mama, žena a učiteľka. Večné dieťa. Ja... Zoznam autorových rubrík:  Mamičkovské radostiTrošku filozofovaniaKlebetímPolitizujem

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu