reklama

Nielen z kritiky je človek živý

V poslednom čase mám pocit, že sme sa naučili dokonale kritizovať svoje deti, manželov, manželky, rodičov, rodinu, susedov, farárov, politikov...Kritizujeme iných, iní kritizujú nás.Tak nejako samo to z nás "lezie" . Ukázať druhému jeho chyby, nedostatky a poučiť ho o jeho neprávnom konaní, či zmýšľaní.Sme úspešne kritickí ľudia. V tejto "jazykovej zručnosti" sa naozaj nemáme za čo hanbiť.Napriek tomu som si istá, že sme na pochvalu a uznanie ešte nezabudli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Viem o čom hovorím. Som na materskej "dovolenke".
Doma vykonávam kopu "neviditeľnej" práce.
Ostávajú po mne len rýchlo miznúce stopy, lebo v dome s deťmi má takmer všetko veľmi krátke trvanie.

Keď mám pocit, že všetko moje snaženie je celkom zbytočné, prichádza môj muž so slovami vďaky za upratanú kuchynskú linku, umytú podlahu, popostielanú posteľ, navarený obed, ožehlené prádlo, poukladané veci v poličkách, prišité gombíky...

Jeho slová vďaky dávajú mojej "krátkodobej" práci zmysel, sú vzpruhou a povzbudením, ocenením a jedným z najlepších prejavov lásky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A pochvalu nepotrebuje len mamička na materskej, pochvalu potrebuje aj náš ocino, naše deti, naši starí rodičia, susedia, priatelia...

Verím, že dnes bude o trochu viac šťastnejších ľudí, lebo sa nájde dosť tých, čo budú mať chuť niekoho pochváliť.

Alžbeta "BeBa" Patayová

Alžbeta "BeBa" Patayová

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajne-neobyčajná, zaujímavo-fádna, romanticko-skeptická, snívajúca mama, žena a učiteľka. Večné dieťa. Ja... Zoznam autorových rubrík:  Mamičkovské radostiTrošku filozofovaniaKlebetímPolitizujem

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu