reklama

Ako som sa stala princeznou

Keď som bola malá, chcela som byť baletkou, alebo krasokorčuliarkou, aj artistka v manéži ma lákala...Keď som podrástla chcela som byť niekoho Milovanou.A keď som sa vydala, chcela som byť mamou.Nakoniec som sa stala princeznou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Už dlhšiu dobu som cítila, že ma upratovanie, varenie, kŕmenie, utieranie soplíkov a ritiek čoraz viac unavuje.
Mužíka mám dobrého, pomôže, vystrieda, postráži, ale poznáte to, občas sa aj zo zaujímavej činnosti stane rutina a vtedy cítim, že musím na chvíľku utiecť.

Tak som zorganizovala rodinu, navarila zásobu na dva dni, manželovi vyrozprávala celý zoznam toho čo treba, musí, môže a nemusí, aby rodinka vydržala aj bez maminy a vyhrabala som ruksak a spacák pamätajúci všetky moje "študentské" potulky.
Obula som si turistické topánky a s čiapkou stiahnutou hlboko do čela som si po pár metroch uvedomila, že krok nemusím prispôsobovať malým ťapkajúcim nožičkám a rozbehla som sa v ústrety mamičkovskej psychohygiene :) .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V bielučkom lese, v hvízdaní vetra a medzi poletujúcimi vločkami som sa švacla do snehu a počúvala krásne ticho, ktoré je v dome s dvomi malými deťmi veľmi exkluzívnym tovarom :) .

Vychutnávala som každú minútku, každý krok, keď som kráčala hlbokým lesom, lebo doma ma čakali mamičkovské povinnosti.
Večer, zamotaná v spacáku, naučená na nočné zakrývanie malých nôžok, hladkanie spotených vláskov a odháňanie nočných mor som bdela.
Stačil jeden deň a jedna noc, aby sa obnovili moje sily a ráno som natešená a plná nového entuziazmu utekala späť domov :) .

"Tu je tvoja princezná." povedal môj manžel a podával mi menšiu dcérku.
Pomyslela som si: "Aké milé oslovenie mi ten môj mužík vymyslel, keď som nebola doma. Asi som mu chýbala :)."
Ale nebol to môj mužík, kto ma takto tituloval, ale moje dieťatko, ktoré ma v noci hľadalo a prechodilo celý dom so slovami: "Kde je moja plincezná?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Princezná sa vrátila a na moje prekvapenie ňou ostala až dodnes a to je už pár mesiacov :).

Takže už ma prosím neoslovujte mamička, moja mladšia dcéra vraví, že som jej plincezná.
Nie každý deň sa tak síce cítim (hlavne pri pohľade do zrkadla o tom neraz vážne pochybujem), ale aj vám by stúplo sebavedomie, keby vám niekto každý deň hovoril: "Lúbim ťa moja plincezná." a vtlačil vám na líce ulepený božtek.

Alžbeta "BeBa" Patayová

Alžbeta "BeBa" Patayová

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajne-neobyčajná, zaujímavo-fádna, romanticko-skeptická, snívajúca mama, žena a učiteľka. Večné dieťa. Ja... Zoznam autorových rubrík:  Mamičkovské radostiTrošku filozofovaniaKlebetímPolitizujem

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu