reklama

Óda na mužov

Myslím si, že muži sú úžasné stvorenia. Občas sa vo mne síce predudí môj matriarchálny gén a vládnuť mužom, teda aspoň tomu môjmu, je skvelé, napriek tomu si za týmto vyjadrením stojím. Predstava čiste ženského sveta je pre mňa viac než desivá a hoci zvládnem narúbať drevo, vybieliť stenu či poryľovať záhradu, vodovodné batérie meniť ešte stále neviem a to nie je ani zďaleka to jediné, čo mi do zbierky pánskych zručností chýba:).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Veď muži vedia úžasne utešovať, krásne pohladiť, dá sa s nimi dlho filozofovať, občas aj poklebetiť, len v telefóne sú niekedy príliš struční :).

Vedia vymyslieť neuveriteľné veci, vyliezť na najvyššie kopce alebo opraviť pokazený vypínač.

Postaviť dom a zasadiť strom a niektorí aj urobiť syna. (Sorry tatuš, ja viem, že to nie je tvoja vina :))) )

Nezávidia si dĺžku vlasov a štíhlosť drieku, netrápia sa pre dokonale oholené nohy ani pre nedostatočne opálené telo. Teda aspoň dúfam.

Netvrdím, že ženy by toto všetko a všeličo typicky mužské nezvládli, ale oni to robia tak chlapsky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a úprimne si priznajme dámy, ktorá z vás sa s rozkošou neoprie o pevnú mužnú hruď, aj keď po pár rokoch manželstva už možno nie je taká celkom pevná?

Haleluja, že vás tu máme muži, bola by tu bez vás poriadna nuda a priveľa hašteriacich sa báb :) .

Alžbeta "BeBa" Patayová

Alžbeta "BeBa" Patayová

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajne-neobyčajná, zaujímavo-fádna, romanticko-skeptická, snívajúca mama, žena a učiteľka. Večné dieťa. Ja... Zoznam autorových rubrík:  Mamičkovské radostiTrošku filozofovaniaKlebetímPolitizujem

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu