reklama

Mojim rodičom

Hovorí sa, že človek si uvedomuje hodnotu toho čo má, až keď to stráca, alebo je niečo, či niekto v ohrození. Nie raz som si uvedomila, aké je ťažké žiť bez niekoho, koho ľúbime. Apelovť na niekoho, aby si vážil to čo má, alebo lepšie povedané toho, koho má je fráza, ale ja ju momnetálne pociťujem ako nesmierne dôležitú. Lebo v zlomku sekundy sa vám môže otočiť celý svet a už nikdy nebudete mať možnosť povedať niekomu, s kým ste žili bok po boku, aký bol a je dôležitý. A tak som sa rozhodla neváhať a povedať to .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Odjakživa som bola ustráchané a na rodičov upnuté dieťa. Pri každom ich odchode som nástojila na hodine ich presného návratu. Ocko sa na mne smial a s obľubou mi vravel, že keď sa vráti, tak bude doma. A že ide do Ruska :) .
Počas celej doby vysokoškolského štúdia bol pre mňa odchod z domu ťažký a hoci som už dávno bola veľká a mala aj frajera, neraz som si pri ceste z domu poplakala a vždy som sa domov veľmi tešila.

Možno počas tohto obdobia som sa naučila, že nikdy netreba šetriť slovami vďaky a lásky. Lebo nech sa deje čokoľvek, každá hádka sa dá urovnať a povedať niekomu že ho máte radi, nie je smiešne ani trápne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kašlite na konvencie, ak máte niekoho radi, ak vás niekto porodí, vychová, investuje do vás to najlepšie čo v ňom je, má čas sa s vami porozprávať, zobrať vás na výlet, vypočuť detské trápenia, trpezlivo znášať pubertálne výstrelky, podporiť v plánoch do budúcnosti, alebo urobiť bráničku na plot a nikdy nezabudnúť na narodeniny, tak ďakovanie nikdy nie klišé.
Práve nopak.
A tak ja vám teda, moji milí rodičia zo srdca ďakujem, za to, že ste sa rozhodli do svojich detí investovať to najcennejšie, čo máte. Svoju lásku a svoj čas.

Hoci som už sama mama, stále sa teším na chvíle strávené s mojim rodičmi a na čas, ktorí investujú do svojej "veľkej" dcéry.

Alžbeta "BeBa" Patayová

Alžbeta "BeBa" Patayová

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajne-neobyčajná, zaujímavo-fádna, romanticko-skeptická, snívajúca mama, žena a učiteľka. Večné dieťa. Ja... Zoznam autorových rubrík:  Mamičkovské radostiTrošku filozofovaniaKlebetímPolitizujem

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu